Gavę netinkamos kokybės prekę, turite teisę ją grąžinti per 14 d. nuo gavimo dienos. Šiuo atveju, netinkamos kokybės prekė yra pakeičiama į kokybišką prekę arba grąžinami sumokėti pinigai (pagal kliento norus).
Grąžinama prekė turi būti pirkėjo nesugadinta, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plevelės, nesubraižytas paviršius, nepakiestos sudedamosios dalys ar kiti elementai ir kt.). Šis punktas netaikomas tuo atveju, jei grąžinama nekokybiška prekė.
Grąžinama prekė turi būti originalioje pakuotėje, pvz: jei avalynė įdėta į dežutę, jūs negalite jos pažeisti (aprašinėti, apklijuoti ar grąžinti be specialaus įpakavimo). Pažeidus pakuotę – pinigai už prekę negražinami / prekė nebus keičiama. Jūs turėsite susimokėti iš naujo už siuntimą ir prekę su pažeista pakuote išsiųsime Jums atgal.
Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, mes įsipareigojame ją pakeisti tinkamos kokybės preke arba grąžinti sumokėtus pinigus (pažymime, jog klientas turi turėti pirkimą įrodantį dokumentą). Primename, kad grąžinama prekė turi būti: nepanaudota, nesugadinta, nepraradusi prekinės išvaizdos. Vadovaujantis LR Mažmeninės prekybos taisyklių, patvirtintų LR Vyriausybės 2001 m. birželio mėn. 11 d. nutarimu Nr. 697, 17.4 punktu, spausdintos knygos, reprodukcijos ir kiti poligrafijos pramonės dirbiniai yra negrąžinami.
Grąžinimo atveju, siuntimo išlaidos yra padengiamos pirkėjo sąskaita.